• Home
  • Elleboogoefening 3

Elleboogoefening 3

Rekkings oefening voor Tennis elleboog

Dit is een oefening om zelf mee aan de slag te gaan. De spieren die de tennis elleboog veroorzaken heeft zijn erg gespannen. Om deze spieren te ontspannen kan je gebruik maken van deze oefening. Houdt de rekkings oefening 10 seconde aan en herhaal deze 6 keer. Doe de oefening  minstens 3 maal per dag.

Vraag aan je fysiotherapeut wanneer je de oefening het beste kan toepassen.

 

REGISTRATIES EN CERTIFICATEN


Wij zijn aangesloten bij het Rijnland Schoudernetwerk, we zijn geregistreerd lid van 'De Fysiotherapeut', wij zijn aangemerkt als A-Praktijk door 'Zorg en Zekerheid' en wij zijn lid van het Rijnland Heup-Knie Netwerk.

De praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van de KNGF.
Info klachtenregeling

AFSPRAAK MAKEN
Belt u voor een afspraak met 0172-477073. U kunt ons bereiken op ieder heel en half uur, of u spreekt het antwoordapparaat in. Wij bellen u dan terug.
OPENINGSTIJDEN
Maandag:  8:30 – 21:00
Dinsdag:  11:30 – 21:00
Woensdag:  gesloten
Donderdag:  10:00 – 21:00
Vrijdag:  8:30 – 17:00
Zaterdag:  8:00 – 12:00

Telefonisch: ma - za van 8:30 – 21:00
CONTACTGEGEVENS

Polderpeil 370
2408 SG Alphen aan den Rijn
Telefoon: 0172 - 477 073
Email: info@fysioavondpraktijk.nl
KvK: 27359312

ONTVANG DE TIPS IN UW INBOX

Wilt u op de hoogte blijven van oefeningen en onze laatste tips? Meldt u hier aan:

Copyright 2017 FysioAvondpraktijk H.J. Bons, Alle rechten voorbehouden | Realisatie Web Oppep & Lichtblauw Media